tisdag 22 februari 2011

En dag vid poolen

Idag har vi bara liggat och degat vid poolen. Ca 30 grader varmt och helt vindstilla. Så det var vaarmt!!! Men så gött :) Skulle byta plats på campingen idag så vi kunde inte åka iväg till stranden.. Usch man blir trött av att igen göra. Känns som man ska somna nu så det kanske blir ett och annat stavfel :P . Campingen vi bor på nu är sådär. Den är okej men det är typ bara fransmän.. Eller det är canadensare som pratar franska. Och dom är inte alls trevliga och vägrar prata engelska. Amerikanderna här på campingen tycker inte heller om dom. Dom är så kallade "snowbirds". Åker hit på vintern när det är kallt i canada och åker hem igen på sommaren.

På kvällen nu har vi vart i ett stort köpcentrum. Det var hur stort som helst.! Vi gick kanske igenom en tredjedel.

Nu ska vi mysa lite sen sova så vi är pigga till standen imorgon och förhoppningsvis utgång på kvällen :)

Sov gott ! Kramar

1 kommentar:

  1. Hej på er soldyrkare, Det låter underbart med sol o strand mm. Njut.... Men kan tänka mej att det kan bli lite långtråkigt. Ja dessa fransmän.... När jag var i Paris för en massa år så var de helt otrevliga. Vägrade prata engelska. Jag blev utkörd från en affär för att jag frågade något på engelska...
    Trökmånsar. Ni kan väl sola o bada för oss också. Jag håller på o planerar min nya affär. Det ska bli jättekul att få öppna igen. Ska till lokalen på lördag och röja lite. Sköt om er och sola försiktigt. Mysa lite till med varandra och NJUT. Kram från -13 gr i Hindås Eva-Lena och Kent

    SvaraRadera