lördag 29 januari 2011

San Francisco

Min Mamma ?


 Alcatraz










San Francisco








 Golden gate



Igår var en intensiv dag. På morgonen åkte vi buss in till centrum och bokade biljetter till Alcatraz. Det var en väldigt liten ö och den låg verkligen nära staden. Vi hade lite otur med vädret, men det regnade iaf inte. På eftermiddagen åkte vi lite spårvagn upp och ner för San Franciscos gator och på kvällen var vi ute och åt kina mat i chinatown innan vi åkte hem till husbilen. Idag har vi åkt och kollat på golden gate. Sedan bar det av mot Los Angeles. Men vi har bara åkt ca 20 mil, men vi har åkt utmed kusten så det tar ganska lång tid. imogron blir det till att åka ytterliggare några mil och hoppas på att vädret blir lite bättre =)

=) Nu ska vi snart sova !!! Natti Natti

Kramar Emelia & Doppen




4 kommentarer:

  1. Kul att höra från er igen.. undrade var ni var eftersom det varit lite tyst..fina bilder igen... MEN.. det såg ut att vara ett ganska ruggigt hotell.. och inga snygga rum heller... men det är klart att skärgårdsvyn är ju värt en hel del..
    HAHAHAHAHAHAHAHAHA..

    Puts & Krom/ mamsan Lotta

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni tyckte om SF... Jag älskade den staden när jag var där. Så nu är ni på väg söder ut. Goare väder och nya vyer. Här är det lugnt. Ett strålande solväder idag. +2-3 gr. på dagen Inat var det över -10. Men en underbar dag idag. Har åkt skridskor nere på sjön. Grillat korv och bara njutit. Tog spar bit ut på sjön o kollade. Det var många ute idag. 30 cm is. Imorgon läkarbesök och kundbesök. Men jag har mått ganska bra i helgen. SKÖNT.
    Kör lugnt och njut. KRAMAR från Hindås Eva-Lena och Kent

    SvaraRadera
  3. Hej igen. Jag kan ju inte skriva. Jag tog sparken en bit ut på sjön..... Adjö igen

    SvaraRadera