onsdag 29 december 2010

Första dagen med pärlan


Vår nya kompis






Vi tänkte försöka ta det lite lugnt i början och inte hamna mitt i centrum. När vi hämtat husbilen så hamnade vi mitt i chicago centrum.. men det gick bra det med. =)




Sen hamnade vi här. Det var en camping i Kankakee som hade öppet. Men när vi kom fram så såg det ut såhär.


Bilden är tagen till Landin


Framme i Champaign.. Ca 25 mil från Chicago.

Det har vart en spännande dag. Tur att vi haft gps annars hade vi nog aldrig kommit fram.

Imorgon planerar vi att åka till Springfield och hitta route 66

=)

4 kommentarer:

  1. Inget dåligt åk ;-) Fan va nice <3
    Va rädda om er nu och kör försiktigt.
    Jätte kul att följa er verkligen jag är nog inne typ 30ggr om dagen och kollar om ni skrivit något nytt.
    Pöss pöss

    SvaraRadera
  2. Hampuz: De e min mela & doppen, jag åka me deas lastbil :-)

    SvaraRadera
  3. Hej. Jättekul att få följa med på er resa på det här viset. Hoppas att ni får riktigt roligt och att ni får se och uppleva allt det ni har förväntat er. Ta det lugnt, men ha kul.
    Kram/ mamma Lotta

    SvaraRadera
  4. GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Kram familjen Thomsen

    SvaraRadera